Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Zakrzewie
Informacja w sprawie organizacji nauki
Informacja w sprawie organizacji nauki
w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Zakrzewie w okresie od 25.03.2020 r do 10.04.2020 r.
Na podstawie:
okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem,
przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 493)
https://www.gov.pl/web/edukacja/ksztalcenie-na-odleglosc--nowe-regulacje-prawne
1. Nauka będzie odbywać się poprzez ogólnodostępne i zalecane przez MEN narzędzia i zasoby do zdalnej nauki.
2. Zdalne nauczanie umożliwi uczniom opanowanie materiału ze wszystkich przedmiotów, których na co dzień uczą się w szkole.
3. Nauczyciele będą kontaktować się z uczniami i rodzicami głównie poprzez stronę internetową szkoły, gdzie będą zamieszczać bieżące treści do realizacji dla poszczególnych klas, poprzez elektroniczną, poprzez ogólnodostępne komunikatory Facebook Messenger, Zoom, platformy Teams – środowisko do tworzenia i przesyłania materiałów, wspólnej pracy nad dokumentami, organizowania czatów i spotkań online oraz innych dostępnych platform zalecanych przez MEN wg uznania nauczyciela.
W razie potrzeby nawiązywany będzie kontakt telefoniczny.
4. Rodzice będą konsultować się z poszczególnymi nauczycielami przez Messenger lub telefonicznie.
5. Praca uczniów i postępy w nauce będą na bieżąco monitorowane. Przy każdej formie
pracy/współpracy będzie podany termin i sposób realizacji.:
„5.Ocenianie wewnątrzszkolne ma na celu:
1) informowanie ucznia o poziomie jego osiągnięć edukacyjnych i jego zachowaniu oraz o postępach w tym zakresie;
2) udzielanie uczniowi pomocy w nauce poprzez przekazanie uczniowi informacji o tym, co zrobił dobrze
i jak powinien dalej się uczyć;
3) udzielanie uczniowi wskazówek do samodzielnego planowania własnego rozwoju;
4) motywowanie ucznia do dalszych postępów w nauce i zachowaniu;
5) monitorowanie bieżącej pracy ucznia;
6) dostarczanie rodzicom i nauczycielom informacji o postępach i trudnościach w nauce i zachowaniu ucznia oraz o szczególnych uzdolnieniach ucznia;
7) umożliwienie nauczycielom doskonalenia organizacji i metod pracy dydaktyczno-wychowawczej.
6. Na podstawie Statutu Szkoły ocenie podlegać będą następujące rodzaje aktywności uczniów:
a) zadania domowe,
b) dyktanda,
c) testy;
d) samodzielnie wykonywane przez ucznia inne prace np. modele, albumy, zielniki, prezentacje Power Point, plakaty, notatki itp.;
e) referaty,
f) aktywność na lekcji ( w tym przypadku na zajęciach online)
7. Po uzgodnieniach z nauczycielami postanowiono w trakcie nauczania zdalnego oceniać dodatkowo:
a) Poprawność wykonanych prac (zadań, testów, dyktand, ćwiczeń itp.)
b) Terminowość zadanych prac (termin wykonania danego zadania będzie zawsze uwzględniał możliwości uczniów i możliwości techniczne)
c) Zaangażowanie w samodzielne planowanie własnego rozwoju
d) Staranność wykonywanych prac.
8. Zgodnie ze Statutem oceny są jawne dla ucznia i jego rodziców, wobec tego o każdej wystawionej ocenie uczniowie będą informowani drogą mailową, oraz poprzez sms.
9. Nauczyciele są dostępni zgodnie z planem lekcji obowiązującym w roku szkolnym 2019/2020;.
Aktywność fizyczna podczas kwarantanny
Szanowni Państwo, drodzy Uczniowie,
Zapewne najbliższe dni spędzicie w domach, bez możliwości spotkania się ze znajomymi, kolegami i koleżankami, zarówno ze szkoły jak i spoza niej. Pamiętajcie jednak, że to nie są ferie, tylko bardzo ważny okres, podczas którego dbamy o zdrowie nie tylko swoje, ale swoich bliskich jak i zupełnie obcych nam osób.
Jednak siedzenie w domu, nie musi oznaczać nicnierobienia i wierzę, że macie masę pomysłów na to, jak spędzicie te dni i pewnie nawet te dwa tygodnie to za mało, abyście wszystkie swoje pomysły zdążyli zrealizować. Chcę Was zachęcić do tego, aby w Waszych rozkładach dnia, znalazło się miejsce na aktywność fizyczną.
Dlaczego?
- m.in. umiarkowana aktywność fizyczna podnosi odporność organizmu, co jest niezwykle ważne w okresie zwiększonej zachorowalności,
- aktywność fizyczna w okresie dzieciństwa i dojrzewania ma ogromny wpływ na Wasze zdrowie zarówno teraz, jak i w późniejszych latach. To co wypracujecie teraz, będzie procentowało w życiu dorosłym,- ćwiczenia poprawiają samopoczucie, pozwalają stawiać przed sobą wyzwania i nawet jeśli w czasie ich wykonywania bywa ciężko, to na koniec pojawia się ogromna satysfakcja.
W związku z tym moja propozycja jest taka:
- zamieszczam poniżej linki, z których na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, działajcie - wiosna zbliża się szybko!
- jeśli macie taką możliwość, zaproście rodziców/rodzeństwo do wspólnych ćwiczeń.
Przygotowanie do ćwiczeń:
1. motywacja
2 duży posiłek min. 60 min. wcześniej
3. odpowiednie miejsce/przestrzeń- najlepiej ok 1h wcześniej przewietrzyć
4. strój sportowy
5. woda min. 1,5 lub najlepiej najprostszy izotonik: woda(1l)+miód(duża łyżka stołowa)+sok z cytryny oraz 1l czystej wody w zapasie
6. ROZGRZEWKA
7. ćwicz min. 30 min. :)
8. rozciąganie
9. posiłek węglowodanowo-białkowy 30 min po 10. monitoruj efekty
Uwaga !!!
Pamiętajcie jednak, aby ćwiczyć tylko wtedy, kiedy jesteście zdrowi! Jeśli cokolwiek Wam dolega, źle się czujecie, albo coś Was boli, to nie ćwiczymy. Chyba, że bolą Was mięśnie, bo dzień wcześniej dużo z siebie daliście, wtedy można ćwiczyć, tylko trochę lżej.
https://liblink.pl/ptXvUv2a4v https://liblink.pl/61hpBDm42F
Powodzenia ;)
Ze sportowym pozdrowieniem Janusz Ciemięs
Jak bezpiecznie korzystać z internetu
Drodzy rodzice
Internet stał się powszechnie dostępnym dobrem, bez którego trudno już sobie wyobrazić współczesne życie. Przez internet robimy zakupy, płacimy rachunki, słuchamy muzyki, oglądamy filmy, jest niezastąpionym źródłem wiedzy i dzięki internetowi możemy porozmawiać z ludźmi z całego świata.
Pomimo wielu zalet internet niesie ze sobą też różne zagrożenia i niebezpieczeństwa.
Poniżej przesyłam dla państwa, wskazówki i porady, jak bezpiecznie korzystać z internetu?
BLOKADA RODZICIELSKA – zabezpiecz komputer przed nieodpowiednimi stronami. Pamiętaj nie wolno dawać dzieciom całkowitej wolności w sieci. Upewnij się że dziecko korzysta z gier odpowiednich do swojego wieku.
CZAS – określ czas przeznaczony na korzystanie z internetu, wszystkie media typu internet, gry, telewizja powinny zajmować max. 2 godziny dziennie dla dzieci szkolnych, dla dzieci młodszych, ten czas powinien być jeszcze krótszy. Dzieci do 3 roku życia nie powinny w ogóle korzystać z mediów.
KULTURA OSOBISTA - Naucz dziecko kodeksu dobrego zachowania się w sieci, nie obrażaj nikogo, nie naśmiewaj się, nie pisz rzeczy których sam byś o sobie nie chciał przeczytać.
POCHWAŁA - Pochwal dziecko jeśli opowie ci o czymś złym o czym przeczytało w sieci. Wskaż na jakie aspekty dziecko ma zwrócić uwagę, korzystając z internetu i o czym powinno informować rodzica. Jako rodzic zgłoś gdy przeczytasz o czymś nieodpowiednim do administratora strony.
ANONIMOWOŚĆ - Powiedz dziecku, że w sieci, nie jesteśmy anonimowi, wszystko co napiszemy, zostaję na zawsze w sieci.
DANE OSOBOWE – Ustal jakich danych dziecko nie powinno podawać w sieci np. loginów, haseł, do jakiej szkoły chodzi, adresu zamieszkania, w jakich godzinach pracują rodzice, kiedy nie ma nikogo w domu.
PRYWATNOŚĆ - Ustal że zawsze dziecko powinno używać nicku, nigdy nie powinno podawać swojego imienia i nazwiska. Ustal też że nie musi zawsze mówić prawdy w internecie i odpowiadać na wszystkie pytania. W serwisach społecznościowych natomiast aby ograniczyło dostęp tylko dla znajomych.
MIEJSCE – Ustaw komputer w powszechnie dostępnym i widocznym miejscu lub niech dziecko nie zamyka drzwi do swojego pokoju, tak aby mieć wgląd co robi dziecko na komputerze.
INFORMACJE – Poinformuj że nie wszystkie informacje podane w internecie są prawdziwe. Uświadom aby otwierać tylko wiadomości od znajomych osób, unikaj klikania w nieznane linki i załączniki.
ZNAJOMOŚCI – Poznawaj internetowych przyjaciół swojego dziecka, tak jak poznajesz je w realnym świecie, łatwiej wyczujesz czy ktoś ma dobre zamiary. Zrób wszystko, żeby dziecko nie umawiało się na spotkania z osobami poznanymi w sieci. Jeśli do takiego spotkania ma dojść, pójdź z dzieckiem na to spotkanie.
Wskazówki i porady, jak funkcjonować efektywniej podczas nauki w domu.
Drodzy rodzice
Poniżej przesyłam dla państwa, wskazówki i porady, jak funkcjonować efektywniej podczas nauki w domu.
PLAN DNIA – Zachęcam aby wraz z dziećmi, stworzyć wspólnie plan dnia. Uwzględnijcie w nim czas na naukę, utrwalenie wiedzy, czytanie ciekawych książek, zabawę, pomoc rodzicom w codziennych czynnościach jak przygotowanie posiłków czy sprzątanie pokoju. Nie zapomnijcie też o aktywności fizycznej.
CZAS NA NAUKĘ - Wszystkie dzieci w domu powinny uczyć się w tym samym czasie. Dziecko traci motywację kiedy rodzeństwo gra na komputerze, w tym czasie kiedy drugie musi się uczyć. Nauka dotyczy również dzieci młodsze, niech to będą gry i zabawy edukacyjne dopasowane do wieku.
OŚWIETLENIE - Zapewnij dziecku odpowiednie oświetlenie w pokoju. Pamiętaj że lampka biurkowa dla dziecka leworęcznego będzie ustawiona po jego prawej stronie, dla dziecka praworęcznego po lewej stronie.
KONCENTRACJA – Zadbaj o przerwy w w nauce. Pamiętaj: Dzieci w I klasie mogą się skoncentrować max. 15 min., w III klasie 30 min.
NIE PRZESZKADZAJ - Jako rodzić nie przerywaj, nie wołaj, nie pytaj, gdy dziecko się uczy.
SAMODZIELNOŚĆ - Nie wyręczaj dzieci w nauce, lepiej daj kilka wskazówek, jak ma sobie poradzić z zadaniem.
AUTORYTET – Bądź autorytetem, wzorem dla swoich dzieci. Czytaj książki, dzieci wtedy chętniej same sięgną po książki.
NASTAWIENIE - Pozytywnie wypowiadaj się o szkole, o nauczycielach, o materiale które dziecko się uczy. Jeśli jako rodzic będziesz narzekać, zniechęcisz dziecko do nauki. Jeśli rodzic uważa że nauka jest ważna to dzieci też tak będą myśleć.
NAGRODA - Chwal i nagradzaj nawet jak dziecku nie wychodzi, lecz próbuje i się stara. Nie nagradzaj lenistwa. Nagrodą może być pochwała, komplement, wystrzegaj się dawania nagród rzeczowych czy finansowych za naukę.
DOCENIENIE - Nie porównuj do kolegów. Doceń kim jest twoje dziecko, takie jakie jest.
Droga Uczennico i Drogi Uczniu
Poniżej przesyłam dla Was wskazówki i porady, jak funkcjonować efektywniej podczas nauki w domu.
RYTM DOBOWY – kiedy nie musicie rano wstawać, by zdążyć do szkoły, pojawia się pokusa, by spać do południa i zasypiać o wiele później niż zwykle. Takie rozregulowanie zegara biologicznego może wypłynąć negatywnie na Twoje samopoczucie i twoją naukę. Dlatego śmiało, wyłącz budzik, wysypiaj się, ale z umiarem. Szkoda dnia!
POSIŁKI – pamiętaj, by odżywiać się zdrowo i unikać przetworzonych produktów – chipsów, ciastek, batonów, słodkich i gazowanych napojów itd. Kiedy odżywiasz się zdrowo, pijesz dużo wody. Twoje ciało i mózg pracują lepiej i efektowniej. Zachęć rodziców do przygotowania zdrowych przekąsek z owoców lub warzyw.
AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA – zrób w domu lekcje wf-u, nie zapominaj, że w „zdrowym ciele, zdrowy duch!”. Zadbaj o swoje ciało, możesz ćwiczyć w domu lub wyjść na spacer z psem lub pobiegać.
OGRANICZENIE MEDIÓW – zadbaj o siebie i o swoje zdrowie psychiczne i ogranicz korzystanie z mediów społecznościowych, telewizji i gier. Wyznacz sobie czas (np. rano ok. 30-60 minut, wieczorem ok. 30-60 minut).
KONTAKT Z BLISKIMI – każdy człowiek, mały czy duży potrzebuje kontaktu z drugim człowiekiem. Nie zastąpi go nawet najfajniejsza gra komputerowa czy książka.
UŁATW SOBIE NAUKĘ - używaj kolorów, podkreślaj, używaj fiszek, technik pamięciowych .
PORZĄDEK - Porządek na biurku to porządek w naszej głowie. Zadbaj o czystość w pokoju.
Informacja
Szanowni Nauczyciele, Rodzice i Uczniowie!
Informuję, że na szkolnej stronie WWW została dodana zakładka Nauka zdalna. Są w niej umieszczane zadania i informacje dla uczniów wszystkich klas.
Pracując zdalnie proszę pamiętać o zachowaniu higieny pracy, robić przerwę, odpoczywać.
Proszę korzystać tylko ze sprawdzonych i proponowanych przez szkołę stron WWW.
Małgorzata Samol
Drodzy Rodzice i Uczniowie
W okresie zawieszenia zajęć zachęcamy do korzystania przez uczniów z propozycji pasm edukacyjnych TVP ABC i TVP Kultura. TVP ABC w godzinach 8 do 13 emituje codziennie edukacyjne pasmo dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Oferta TVP Kultura zawiera filmy fabularne, dokumentalne, propozycje Teatru Telewizji będące ekranizacją lektur obowiązkowych i uzupełniających dostosowanych do podstawy programowej. Na stronie MEN znajduje się godzinowy harmonogram programów telewizyjnych. Dodatkowo w paśmie TVP Vod udostępnione są cztery specjalne kolekcje zawierające materiały podzielone na kategorie dostosowane do najmłodszych, jak i starszych uczniów. Zachęcam również wszystkich do korzystania ze strony www.gov.pl/zdalnelekcje gdzie można znaleźć propozycje dla uczniów wszystkich klas szkoły podstawowej z każdego przedmiotu. Epodreczniki.pl to kolejna bezpłatna platforma do zdalnej nauki, która oferuje nauczycielom i uczniom, gotowe materiały dydaktyczne dla utrwalenia i powtórzenia dotychczasowych lekcji.
Jednocześnie na stronie szkoły będą się pojawiać materiały od każdego z nauczycieli z poszczególnych przedmiotów dla konkretnych klas. W zakładce NAUKA ZDALNA.
Materiały 0-3
Klasa 0
https://youtu.be/7K3_mSb1zRQ- Śpiewające Brzdące - Jesteśmy dziećmi - Piosenki dla dzieci
https://youtu.be/zl_dYe03Yx0- My Dzieci Świata Jesteśmy Dziećmi | Dzień Dziecka 2020 | Wierszyk | Bajki po Polsku
https://youtu.be/s0NCq8-lP20- Dzieci z różnych stron świata
Język angielski
Przedszkole : Filmik do nauki i utrwalenia słownictwa
https://www.learningchocolate.
Klasa 2- Gry do nauki i utrwalenia słownictwa, również w telefonie, wystarczy wejść na podany link
https://www.learningchocolate.
Klasa 3- Gry do nauki i utrwalenia słownictwa, również w telefonie, wystarczy wejść na podany link
https://www.learningchocolate.
Logopedia- https://www.youtube.com/watch?v=5M6q8_9x_Jw&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2ieqV-AdmaKd7XJejY6exRxLH5-P3RWryqNCI-5lz2IICNP-RcG9osQ60 ćwiczenia artykulacyjne
Korzystając z zasobów youtube należy poszukać filmik - „ Jak mówić wyraźnie trening artykulacji i dykcji” lub „ Emisja głosu- ćwiczenia oddechowe”. Następnie po systematycznym wykonywaniu ćwiczeń wyszukać i nauczyć się na pamięć dowolnie wybranego wiersza z cyklu „Łamańce językowe” (również do znalezienia w internecie) który po powrocie do szkoły chętni uczniowie będą recytować.
RELIGIA- Tematy:
Nasz Mama – Królowa z Jasnej Góry.
Zachęcam do obejrzenia: https://youtu.be/t-cuHEYk-kk
https://youtu.be/oRMVYTXLJ2c
Nasz kochany Patron – św. Jan Paweł II
https://youtu.be/3Mpjh3o2P_A
https://youtu.be/Kz7DsHyvGy0
RELIGIA KL I i II
Proszę nauczyć się modlitwy Zdrowaś Mario. Proszę uczestniczyć w majówkach.
Tematyka zajęć dla klasy III
01.04. 2020 r.
Ed. polonistyczna - Wypowiedzi na temat zwiastunów wiosny na podst. opow. W. Widłaka „Z wiosną na ratunek” i własnych obserwacji. Ocena zachowania bohatera opowiadania. Podręcznik s.55 i 56, ćwiczenie s. 64 ( zad. 3 dla chętnych) i 65.
Ed. matematyczna - Mnożenie liczb dwucyfrowych w zakresie 100 - mnożenie typu 6 •12, obliczenia pieniężne, rozwiązywanie zadań. Podręcznik s. 22, zad. 1i 3 do zeszytu, ćwiczenie s. 26.
Ed. muzyczna - Nauka piosenki pt.„Pobudka z ogródka”, Podręcznik s. 69, 70. You Tube.com/watch?v=uvMa8ihLKco
02.04.2020 r.
Ed. polonistyczna- Opis krzewu kwitnącej forsycji. Podręcznik s. 57. Ćwiczenia w czytaniu tekstu W. Widłaka „Z wiosną na ratunek”
Ed. przyrodnicza - Zakładamy hodowlę fasoli. Podręcznik s. 54. Obserwacje zapisujemy w zeszycie.
Ed. plastyczna - „Wiosenny krajobraz” - praca plastyczna z figur geometrycznych.
03.04. 2020 r.
Ed. Polonistyczna - Spotkanie z lekturą H. Ch. Andersena „Brzydkie kaczątko”. Opowiadanie przygód kaczątka, przeżycia i postawy bohaterów baśni. Rozmowa o znaczeniu tolerancji w relacjach społecznych. Ćwiczenie s. 66 i 67. Utrwalenie pisowni wyrazów z „h ” Potyczki ortograficzne s. 47 i 48.
Ed. matematyczna - Mnożenie liczb dwucyfrowych, mendel i tuzin - doskonalenie mnożenia w pamięci. Podręcznik s. 23 zad.2, 3, 4 do zeszytu, ćwiczenie s. 27.
06.04. 2020 r.
Ed. polonistyczna - Wypowiedzi na temat ważnych wydarzeń i zmian w przyrodzie w kwietniu na podstawie kalendarza, podręcznika i własnych doświadczeń dzieci. Popularne przysłowia o kwietniu. Podręcznik s. 58 i 59, ćwiczenie s. 68 i 69.
Ed. matematyczna - Dzielenie typu: 96: 6, rozdzielność dzielenia względem dodawania, sprawdzenie dzielenia za pomocą mnożenia. Ćwiczenie s. 28 i 29.
Ed techniczna - „Wielkanocna pisanka” dowolna technika.
07.04.2020 r.
Ed. polonistyczna - Przygotowania do świąt wielkanocnych, symbolika zawartości wielkanocnej święconki. Czytanie tekstu W. Widłaka „Wielkanocna niespodzianka” Redagowanie i pisanie życzeń - wielka litera w zwrotach grzecznościowych i nazwach świąt. Podręcznik s. 82 i 83, ćwiczenie s. 90 i 91.
Ed. matematyczna - Rozwiązywanie zadań, obliczenia pieniężne, obliczenia związane z czasem. Podręcznik s. 24 zad. 1, 3, 4 do zeszytu, ćwiczenie s. 30.
08.04.2020 r.
Ed. polonistyczna - Tradycje i zwyczaje wielkanocne w naszych domach. Tworzenie i zapisywanie wielkanocnego menu na podstawie rozmów z rodziną oraz Internetu. Podręcznik s. 84, ćwiczenie s. 92 i 93.
Ed. matematyczna - Pomyślę i rozwiążę - rozwiązywanie zagadek i zadań matematycznych rozwijających logiczne myślenie. Ćwiczenie s. 31.
RELIGIA KL III
Proszę uczyć się pozostałych modlitw do Pierwszej Komunii Świętej oraz formuły spowiedzi.
KWARANTANNA
CZAS KWARANTANNY PRZEZDŁUŻA SIĘ NA OKRES 2 TYGODNI
CZYLI DO 25 MARCA.
Małgorzata Samol
Dyrektor Szkoły
INFORMACJA
Szanowni Rodzice!
Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną związaną z koronawirusem, zgodnie z zaleceniem Kuratorium Oświaty w Lublinie i MEN, zajęcia szkolne w dniach 12-13.2020 zostają odwołane.
O ewentualnym przedłużeniu kwarantanny poinformujemy przez wychowawców klas poprzez szkolną stronę www.
Małgorzata Samol
Dyrektor szkoły
Rekrutacja 2020/2021
UWAGA RODZICE!
Nabór dzieci do oddziału przedszkolnego i klasy I
na rok szkolny 2020/2021
trwa od 25.02 do 23.03. 2020 r.
Druki wniosków, zgłoszenia, deklaracji i oświadczeń można pobierać w szkole, w godz. 7.30 – 13.00 lub ze strony internetowej szkoły www.spzakrzew.pl w zakładce dla Rodziców
ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Do oddziału przedszkolnego w roku szkolnym 2020/2021 przyjmowane są wnioski złożone w terminie do 23 marca 2020
KLASA I
Do klasy I w roku szkolnym 2020/2021 przyjmowane są:
- dzieci sześcioletnie - na wniosek rodziców złożony do 23 marca 2020 r.
- po odbyciu rocznego przygotowania przedszkolnego
- lub po uzyskaniu pozytywnej opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej
- dzieci siedmioletnie
- Kandydaci zamieszkali w obwodzie naszej szkoły, którzy ubiegają się o przyjęcie do klasy I przyjmowani są z urzędu na podstawie zgłoszenia przez rodziców.
W postępowaniu rekrutacyjnym mogą wziąć udział chętni kandydaci zamieszkali poza obwodem naszej szkoły.
UWAGA!
Przy zapisie niezbędny jest dowód osobisty rodziców, skrócony akt urodzenia dziecka w celu potwierdzenia imion i nazwiska dziecka oraz adresu zameldowania/zamieszkania
Małgorzata Samol
Dyrektor szkoły
WICEMISTRZOSTWO POWIATU
Nasze młode piłkarki ręczne w składzie
1. Łukasik Martyna
2. Łukasik Natalia
3. Maciąg Anna
4. Chmiel Nikola
5. Felek Wiktoria
6.Trzcińska Magda
7. Kuśmierz Natalia
8. Kopciewicz Julia
9. Kopciewicz Anna
Zajęły II miejsce w zawodach Powiatowych Igrzysk Dzieci rozegranych dnia 09.12.2019 w Wojciechowie.
KOLEJNE SUKCESY W TENISIE STOŁOWYM
Nasza czołowa zawodniczka Kowalczyk Alicja po raz kolejny sięgnęła po sukcesy w tenisie stołowym. W dniu 04.11.2019. na zawodach Powiatowych Igrzysk Młodzieży Szkolnej w Jabłonnej Ala zajęła III miejsce i kwalifikując się do zawodów rejonowych. Zawody te które odbyły się 24.10.2019 w Dzwoli gdzie Ala zajęła IV miejsce.
Kolejnym sukcesem w zawodach tenisa stołowego, było zajęcie I miejsca w Powiatowych Igrzyskach Młodzieży Szkolnej drużyną w składzie
Kowalczyk Alicja
Pizoń Lisa
zawody odbyły się 06.02.2020r w Zakrzewie.
Kolejnym etapem były zawody rejonowe w Dzwoli 11.02.2020. zakończone również sukcesem naszych tenisistek – III miejsce.
Do awansu na zawody wojewódzkie zabrakło jednego miejsca. Brawo